ћетодична робота
ѕроблема, над ¤кою працюЇ педагог≥чний колектив:"«абезпеченн¤ оптимальних умов соц≥ального, ф≥зичного, ≥нтелектуального, психолог≥чного розвитку школ¤ра у систем≥ особист≥сно ор≥Їнтованоњ парадигми осв≥ти".

ќсновн≥ напр¤ми роботи щодо реал≥зац≥њ даноњ проблеми:

* в основу методичноњ роботи з п≥двищенн¤ самост≥йност≥ та в≥дпов≥дальност≥ вчител¤ за орган≥зац≥ю навчально-виховного процесу покласти виконанн¤ «акону "ѕро осв≥ту", положенн¤ державноњ нац≥ональноњ програми" ќсв≥та XXI ст.", рекомендац≥њ м≥н≥стра осв≥ти ”крањни та м≥ського методичного каб≥нету;

* озброњти вчител≥в новими знанн¤ми, вм≥нн¤ми, що в≥дпов≥дають сучасним вимогам, поставить це на службу в≥дродженн¤ нац≥ональноњ школи;

* спр¤мувати зусилл¤ методичних об'Їднань та творчих груп на формуванн¤ критичного ставленн¤ вчител≥в до свого досв≥ду, на р≥вень своњх знань, вихованн¤ у педагог≥в потреби у пост≥йному вдосконаленн≥, саморозвитку особистост≥;

* п≥двищувати в≥дпов≥дальн≥сть педагог≥в за орган≥зац≥ю навчально-виховного процесу через впровадженн¤ в практику сучасних дос¤гнень психолого-педагог≥чноњ науки;

* наданн¤ ≥ндив≥дуальноњ практичноњ допомоги вчител¤м на д≥агностичн≥й основ≥ у вир≥шенн≥ проблем навчанн¤;

* продумати форми стимулюванн¤ вчител≥в;

* продовжити практику проведенн¤ творчих зв≥т≥в вчител≥в, ¤к≥ атестуютьс¤ та молодих учител≥в.

ѕр≥оритетн≥ завданн¤:

* всеб≥чний розвиток юноњ особистост≥ з максимальним урахуванн¤м њх ≥ндив≥дуальних зд≥бностей та обдарувань;

* збереженн¤ ≥ зм≥цненн¤ морального ≥ ф≥зичного здоров'¤ школ¤р≥в;

* активне використанн¤ ефективних педагог≥чних технолог≥й (елемент≥в), експерименту та здобутк≥в ѕѕƒ;

* удосконаленн¤ системи внутр≥шк≥льного управл≥нн¤ ≥ методичноњ роботи. спр¤мованих на поглибленн¤ диференц≥ац≥њ навчанн¤ в умовах розвитку школи;

* актив≥зац≥¤ досл≥дницькоњ методичноњ роботи;

* п≥двищенн¤ р≥вн¤ науково-теоретичноњ п≥дготовки вчител≥в з питанн¤ педагог≥чно-методичних ≥нновац≥й у навчально-виховному процес≥.

ѕринципи методичноњ роботи в школ≥,що в≥дпов≥дають реал≥зац≥њ науково-педагог≥чноњ проблеми, над ¤кою працюЇ школа.

ќрган≥зац≥йн≥ форми методичноњ роботи з питанн¤ оптим≥зац≥њњ всеб≥чного розвитку учн≥в школи.

—истема роботи школи над науково-методичною проблемою включаЇ в себе визначенн¤ проблеми, науково-теоретичне обірунтуванн¤ даноњ проблеми та
шл¤хи њњ еал≥зац≥њ, науково-практичне оволод≥нн¤ даною проблемою, удосконаленн¤ результат≥в ≥ впровадженн¤ досв≥ду в практику робота.

¬ школ≥ працюють дв≥ творч≥ групи:"—онечкова школа" та "Ќавчанн¤ дл¤ майбутнього". ƒо складу обох груп вход¤ть талановит≥, творч≥, активн≥ педагоги, ¤к≥ працюють над актуальними в наш час питанн¤ми, такими ¤к любов до р≥дного краю та впровадженн¤ нов≥тн≥х технолог≥й в орган≥зац≥ю навчально-виховного процесу.

—труктура методичноњ роботи
—айт оновлено: лютий 2013 року.
Hosted by uCoz